Barion Pixel ÁSZF - Rapid Matek

Általános Szerződési Feltételek

Hatályba lépés időpontja: 2023. 11. 16.

Preambulum

Jelen Általános Szerződési Feltétel (a továbbiakban: ÁSZF) tartalmazza a szolgáltatást nyújtó Rapid Education Kft. (székhely: 1131 Budapest, Keszkenő u. 25. 4. em. 12., cg.: 01-09-417498, adószám: 32312348-2-41, email: info@rapidmatek.hu) a továbbiakban: Szolgáltató) és a szolgáltatást igénybe vevő, természetes vagy jogi személy (továbbiakban: Megrendelő) közötti szerződés általános feltételeit, a Szolgáltató és a Megrendelő jogait és kötelezettségeit.

A Szolgáltató fenntartja a jogát annak, hogy az ÁSZF-et egyoldalúan módosítja. A módosításról rövid felhívásban tájékoztatja a Megrendelőket, amelyet a megrendelésnél megadott email címre kiküld, továbbá közzéteszi a módosított változatot egységes szerkezetbe foglalva a weboldalán.

A szerződés tárgya – A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások

A Szolgáltató weboldalán keresztül a meghirdetett Rapid Matek Rapid Play, Rapid Friss és Rapid Gimi felkészítőkre történő jelentkezés, utalásos fizetés, valamint a felkészítőn való részvétel biztosítása offline vagy online formában a Zoom alkalmazáson keresztül, emellett oktatóanyagok biztosítása, amennyiben a választott Szolgáltatás azt tartalmazza, amelyet Szolgáltató a Megrendelő részére postai úton megküld. Jelen ÁSZF hatálya kizárólag a Rapid Play, Rapid Friss és Rapid Gimi szolgáltatásokra terjednek ki.

Elérhető szolgáltatások

  1. A Megrendelő a rapidmatek.hu weboldalon található Rapid Play, Rapid Friss vagy Rapid Gimi Részletek fülre kattintva megtekintheti az elérhető felkészítőket. Szolgáltató tájékoztatja a Megrendelőt, hogy a Rapid Érettségi oldalra kattintva a weboldal átirányítja a Megrendelőt a www.erettsegifesztival.hu weboldalra, egyúttal lehetőséget biztosít, hogy a Megrendelő előregisztráljon az Érettségi Fesztivál rendezvényre.
  2. Megrendelő az alábbi matematika felkészítő kurzusokra jelentkezhet, amely a következő szolgáltatásokat tartalmazza:
  • Rapid Play
    • A Szolgáltató videoit a weblapján keresztül lehet megvásárolni oly módon, hogy Megrendelő a választható csomag nevére kattintva bővebben megtekintheti a kurzus ismertetőjét, valamint a csomag árát. Megrendelő a kiválasztott csomagot az Ezt választom! gombra kattintva tudja megvásárolni. A kiválasztott csomag ezt követően egy virtuális kosárba kerül, azonban ekkor még nem jön létre fizetési kötelezettség. Lehetőség van arra, hogy Megrendelő a megrendelést áttekintse. A kosár minden esetben automatikusan kiszámítja a megrendelés végösszegét.
    • A csomag megvásárlásához az alábbi személyes adatokat kell megadni:
      • név
      • email cím
      • Bankkártya száma, lejárati ideje, CVC kódja
    • A rendszer az első regisztráció alkalmával automatikusan létrehoz a Megrendelő számára egy felhasználói fiókot, amelybe a későbbiekben a regisztráció során megadott email címével és a rendszer által generált jelszóval tud belépni. Az első megrendelés egy kéthetes ingyenes próbaverziót tartalmaz.
    • A Szolgáltató csomagjainak díját minden esetben előre el kell utalni a Szolgáltató UniCredit Bank Zrt-nél vezetett, 10918001-00000123-12390003 pénzforgalmi számlájára. A megrendelés kifizetése a Stripe rendszerrel történik.
    • A szerződés a Vásárlás befejezése gombra kattintva jön létre.
    • További kurzusok (videók) vásárlása esetén a Megrendelő a kurzus nevére vagy fotójára kattintva megtekintheti a szolgáltatás leírását, az elsajátítandó tananyagot. A weboldalon külön feltűntetésre kerül a video díja.
    • Megrendelő a bankkártya adatok megadásával és a Vásárlás befejezése gombra kattintva tudja a kiválasztott kurzust (videót) megvásárolni. A díjat ebben az esetben is a Szolgáltatónak online kell kiegyenlíteni a Stripe rendszeren keresztül a fent megadott bankszámlára.
    • Megrendelő a kurzusok (videók) megvásárlásával érméket tud gyűjteni, amelyeket az alábbi lehetőségekre válthat be:
      • TikTok video producer
      • Csoportos Zoom call Zolával
      • Instagram post pruducer
      • Messenger kérdés
      • Youtube video producer
    • Az érmegyűjtéssel a Szolgáltató a Megrendelőket tanulásra ösztönözze. Megrendelő a pontjait az általa választott lehetőség képére kattintva tudja beváltani oly módon, hogy kiválasztja hány darabot szeretne beváltani és a Buy now gombra kattint.
  • Rapid Friss
    • A Szolgáltató online kurzusaira a weboldalon keresztül lehet jelentkezni oly módon, hogy Megrendelő a választható tanfolyam (Egyéni vagy Páros) nevére kattintva bővebben megtekintheti a kurzus ismertetőjét, valamint a csomag árát. Megrendelő a kiválasztott csomagot a Megrendelem gombra kattintva tudja megvásárolni. A kiválasztott csomag ezt követően egy virtuális kosárba kerül, azonban ekkor még nem jön létre fizetési kötelezettség. Lehetőség van arra, hogy Megrendelő a megrendelést áttekintse. A kosár minden esetben automatikusan kiszámítja a megrendelés végösszegét.
    • A csomag megvásárlásához az alábbi személyes adatokat kell megadni:
      • fizetés online bankkártyával / fizetés átutalással
      • Név
      • Telefonszám
      • Cím
      • Kuponkód (ha van)
    • A Szolgáltató részére a szolgáltatás díját minden esetben előre el kell utalni a Szolgáltató UniCredit Bank Zrt-nél vezetett, 10918001-00000123-12390003 számú pénzforgalmi számlájára. A megrendelés kifizetése a Barion rendszerrel történik.
    • Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
    • A szerződés a Jegyek vásárlása gombra kattintva jön létre.
    • Szolgáltató a csomagba foglalt írásos tananyagot még a kurzus hetében a Magyar Posta Zrt-vel elküldi Megrendelőnek.
    • A Rapid Friss kurzusaira történő jelentkezés esetén a kurzusok a Megrendelő otthonában, a Zoom alkalmazáson keresztül, meeting formájában kerülnek megtartásra. A részvételhez szükséges, hogy a Megrendelő a Zoom alkalmazást akár számítógépre, akár mobil eszközre ingyenesen letöltse és regisztráljon. Az online meeting meghívóját a Szolgáltató előre elküldi a Megrendelő által megadott email címre a kurzus kezdete előtt legkésőbb 24 órával. Megrendelő a meetingbe becsatlakozni az emailben küldött linkre kattintva tud, ezt követően pedig a Szolgáltató, mint az esemény szervezője engedi a csatlakozást a meetinghez.
  • Rapid Gimi
    • A Szolgáltató személyes (8. osztályosoknak Budapesten) vagy online (6. osztályosoknak Zoomon keresztül) kurzusaira a weboldalon keresztül lehet jelentkezni oly módon, hogy Megrendelő a választható tanfolyam (Egyéni vagy Páros) nevére kattintva bővebben megtekintheti a kurzus ismertetőjét, valamint a csomag árát. Megrendelő a kiválasztott csomagot az Ott a helyem! gombra kattintva tudja megvásárolni. A kiválasztott csomag ezt követően egy virtuális kosárba kerül, azonban ekkor még nem jön létre fizetési kötelezettség. Lehetőség van arra, hogy Megrendelő a megrendelést áttekintse. A kosár minden esetben automatikusan kiszámítja a megrendelés végösszegét.
    • A csomag megvásárlásához az alábbi személyes adatokat kell megadni:
      • fizetés online bankkártyával / fizetés átutalással
      • Név
      • Telefonszám
      • Cím
      • Kuponkód (ha van)
    • A Szolgáltató részére a szolgáltatás díját minden esetben előre el kell utalni a Szolgáltató UniCredit Bank Zrt-nél vezetett, 10918001-00000123-12390003 számú pénzforgalmi számlájára. A megrendelés kifizetése a Barion rendszerrel történik.
    • Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
    • A szerződés a Jegyek vásárlása gombra kattintva jön létre.
    • Szolgáltató a csomagba foglalt írásos tananyagot még a kurzus hetében a Magyar Posta Zrt-vel elküldi Megrendelőnek.
    • A Rapid Friss kurzusaira történő jelentkezés esetén a kurzusok a Megrendelő otthonában, a Zoom alkalmazáson keresztül, meeting formájában kerülnek megtartásra. A részvételhez szükséges, hogy a Megrendelő a Zoom alkalmazást akár számítógépre, akár mobil eszközre ingyenesen letöltse és regisztráljon. Az online meeting meghívóját a Szolgáltató előre elküldi a Megrendelő által megadott email címre a kurzus kezdete előtt legkésőbb 24 órával. Megrendelő a meetingbe becsatlakozni az emailben küldött linkre kattintva tud, ezt követően pedig a Szolgáltató, mint az esemény szervezője engedi a csatlakozást a meetinghez.
  1. Tájékoztatjuk, hogy a megrendelés során a Megrendelő köteles személyes adatait a valóságnak megfelelően megadni, és a megadott adatokban történő változásról a Szolgálatót haladéktalanul, de legkésőbb 15 napon belül értesíteni. A Szolgáltató nem felel a felhasználói megrendelés során történt adatok téves, hibás megadásából eredő kárért, ugyanis a Megrendelőnek bármikor lehetősége van a weboldalonon megadott személyes adatait módosítani, javítani az Ott a helyem!/ Vásárlás befejezése gombra kattintás előtt. A Szolgáltató jogosult törölni a nyilvánvalóan hibás vagy hamis adatokat, kétség esetén pedig a Megrendelő valódiságát ellenőrizheti, emellett fenntartja jogát arra, hogy amennyiben a Megrendelő valótlan vagy hiányos adatokat ad meg, vagy a regisztráció során személyes adatokkal él vissza, akkor a megrendelést visszautasítsa.
  2. A megrendelés során megadott személyes adatok nem nyilvánosak, harmadik személy nem férhet hozzájuk.
  3. A Szolgáltató internetes weboldalán történő jelentkezés során megadott email címmel és jelszóval kapcsolatos tevékenységekért a Megrendelőt teljes körű felelősség terheli, valamint vállalja, hogy amennyiben adatainak bármilyen illetéktelen felhasználását, biztonságának sérülését érzékeli, haladéktalanul jelzi a Szolgáltató felé. Szolgáltató a jelszó tárolásából, valamint az email cím és a jelszó harmadik személyek részére történő átadásából eredő károkért nem felel.
  4. Szolgáltató nem felelős a weboldal használatából vagy működtetéséből adódó károkért, vagy az alábbi esetek bármelyikéért, adódjon az bármilyen okból: az interneten küldött és/vagy fogadott adat meg nem érkezése; az internethálózat jelen szerződés teljesítését megakadályozó működési hibái; a fogadó készülékek vagy kommunikációs vonalak meghibásodása, bármely tartalom vagy adat elvesztése; bármely szoftver vagy weboldal meghibásodása; programhibák, rendkívüli események következményei vagy technikai hibák; ide értve a vis majort; valamint a Megrendelő internetszolgáltatójának díjait is.
  5. A megrendelés elektronikus úton megkötött, magyar nyelvű, távollevők közt létrejött szerződésnek minősül.
  6. Szolgáltató a Megrendelőnek a megrendelés megérkezéséről késedelem nélkül (legkésőbb 24 órán belül) visszaigazolást küld. Amennyiben 24 órán belül nem érkezik meg Megrendelőnek a visszaigazolás, Megrendelő mentesül a teljesítési kötelezettség alól.
  7. A visszaigazoló e-mail a Szolgáltató részéről a Megrendelő által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre Szolgáltató és Megrendelő között.
  8. Amennyiben Megrendelő a tananyaggal kapcsolatban az online vagy jelenléti kurzuson nem értett (Rapid Friss és Rapid Gimi szolgáltatások), úgy lehetősége van 2 napon belül jelezni Szolgáltató számára, aki Zoomon keresztül válaszol a kérdéseire egy előre egyeztetett időpontban.

Elállási jog, felmondás

  1. A vonatkozó jogszabályok (különösen a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 8:1. § (1) bek. 3. pontja) szerint a fogyasztónak minősülő Megrendelőre vonatkozó elállási és/vagy felmondási joggal kapcsolatban Felek rögzítik, hogy a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatás jellegére tekintettel a Felhasználó a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet (a továbbiakban: Kormányrendelet) 29. § (1) bekezdés m) pontja alapján a Kormányrendelet 20. §-a szerinti elállási jogát az online megvásárolt és megtartott kurzusok tekintetében nem gyakorolhatja, hiszen a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.
  2. Megrendelő tudomásul veszi, hogy a megvásárolt online videók (kurzusok) esetén a díj visszafizetése nem lehetséges a Kormányrendelet 29.§ (1) bekezdés m) pontja szerint a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében (Rapid Play szolgáltatásai), ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.
  3. Szolgáltató tájékoztatja azonban a Megrendelőt, hogy a jelenléti vagy online (Zoomon) élőben tartott kurzusok esetén biztosítja Megrendelő számára azt a lehetőséget, hogy amennyiben nem tetszik neki a kurzus és azt a kurzus 1. napjának végéig jelzi Szolgáltató felé írásban az info@rapidmatek.hu email címre, úgy Szolgáltató visszafizeti számára a kurzus díját. Szolgáltató azonban felhívja a Megrendelő figyelmét, hogy a számára postai úton megküldött írásbeli tananyagot köteles visszaküldeni számára.
  4. Amennyiben Megrendelő egészségügyi ok (pl. betegség, vis maior) miatt mondja fel a szerződést (Rapid Friss és Rapid Gimi esetében), úgy Megrendelő dönthet:
  • a már teljesített szolgáltatások erejéig elszámolnak egymással, és Szolgáltató az előre kifizetett összeget ennek megfelelően arányosan visszautalja, egyúttal Megrendelő visszaküldi a számára postai úton megküldött írásbeli tananyagot, amennyiben az online (Zoom felületen megtartott) kurzusra jelentkezett, vagy
  • ha helyszíni (tantermi) kurzusra jelentkezett, akkor válaszhat, hogy online vesz részt a kiválasztott alkalmon, vagy átjelentkezik a következő tantermi kurzusra.
  • ha pedig Megrendelő annyira beteg, hogy online sem tud részt venni, abban az esetben elállhat a szerződéstől és Szolgáltató visszafizeti számára a kurzus díját. Megrendelő tudomásul veszi, hogy amennyiben eláll a szerződéstől, köteles az előre kispostázott írásos tananyagot visszaküldeni Szolgáltató számára.
  1. Ha a Megrendelő az elállási/felmondási jogával élni kíván a 13. és 14. pont szerint, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) Szolgáltatónak az alábbi címre: Rapid Education Kft., 1131 Budapest, Keszkenő u. 25. 4. em. 12., e-mail cím: info@rapidmatek.hu, telefonszám: +36 (30) 838 12 53), illetve ebből a célból felhasználhatja a weboldalon elérhető elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.
  2. Megrendelő határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
  3. Ha a Megrendelő eláll a szerződéstől, Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb a Megrendelő elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a Megrendelő által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Megrendelő a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.). Szolgáltató a visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Megrendelő más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Megrendelőt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapja az írásbeli tananyagot, vagy Megrendelő nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
  4. Megrendelő köteles Szolgáltató számára az írásbeli tananyagot indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi az írásbeli anyagot.
  5. Az írásbeli anyag visszaküldésének közvetlen költségét a Megrendelő viseli.

Az ÁSZF elfogadása

  1. Megrendelő jelen ÁSZF-et az első konzultációra történő jelentkezés során fogadja el. Megrendelő egyúttal az ÁSZF-et magára nézve kötelezőnek ismeri el.
  2. Megrendelő továbbá hozzájárul, hogy a a Rapid Matek felületein történő jelentkezés során megadott és kezelt személyes adatait Szolgáltató az ÁSZF-nek megfelelő célból, módon és mértékben kezelje.
  3. Megrendelő tudomásul veszi, hogy a weboldalon csak az ÁSZF elfogadásával jogosult tanfolyamra jelentkezni, online videót vásárolni, valamint eszközöket rendelni.

Szerzői jogok

  1. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (továbbiakban: Szjt.) 1. § (1) bekezdése értelmében a rendelkezésre bocsátott írásos jegyzet szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Az Szjt. 16. § (1) bekezdése alapján tilos a Szolgáltató által készített jegyzet engedély nélküli felhasználása.
  2. Megrendelő tudomásul veszi, hogy a kurzuson elhangzott információkat, az ott megszerzett tudást, átadott oktatási anyagokat nem jogosult felhasználni, nem terjesztheti, továbbá nem teheti közzé és harmadik személyek számára jelenléti vagy online oktatáson vagy írott tananyag formájában nem adhatja át.

Adatkezelés

  1. A rapidmatek.hu internetes weboldalon kezelt személyes adatokra vonatkozó tájékoztatót a Honlapon elérhető Adatkezelési Tájékoztató tartalmazza.

Együttműködési és tájékoztatási kötelezettség

  1. Szolgáltató és Megrendelő köteles a szerződéskötési tárgyalások alatt, a szerződés megkötésénél, fennállása alatt és megszüntetése során együttműködni és tájékoztatni egymást a szerződés lényeges körülményeiről.
  2. Megrendelő a Szolgáltatóval emailben az info@rapidmatek.hu email címen, valamint telefonon kommunikálhat.

A Szerződés megszűnése és megszűntetése

  1. Szolgáltató jogosult a Megrendelővel jelen ÁSZF alapján fennálló szerződését 15 napos felmondási idővel írásban indokolás nélkül felmondással megszüntetni.
  2. Megrendelő jogosult Szolgáltatóval a jelen ÁSZF alapján fennálló szerződését 15 napos felmondási idővel írásban indokolás nélkül felmondással megszüntetni.
  3. Szolgáltató jogosult a Megrendelővel fennálló szerződését azonnali hatállyal, írásban felmondani, ha a Megrendelő súlyosan megsérti a jelen ÁSZF rendelkezéseit.
  4. Felek a jelen ÁSZF szerinti szerződést jogosultak írásban bármikor közös megegyezéssel megszüntetni.
  5. Felek a jelen ÁSZF szerinti szerződést határozott időtartamra kötik.
  6. Ha a Megrendelő a Szolgáltatónak a jelen ÁSZF szerinti szerződés megszegésével kárt okoz, köteles az abból eredő kárt teljes egészében megtéríteni. A kártérítési kötelezettség kiterjed
    1. a Megrendelő szerződésszegése következtében bekövetkezett tapadó károkra,
    2. következményes károkra,
    3. felelősségi károkra,
    4. a Szolgáltatót ért elmaradt haszonra és
    5. a Szolgáltató oldalán a kár kiküszöböléséhez felmerült költségekre.

Panaszok intézése

  1. Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni és azt a panaszfelvételre adott válasszal együtt a panaszfelvétel napjától számított öt évig megőrizni.
  2. Szolgáltató köteles a hozzá beérkezett panaszt 30 napon belül megvizsgálni és arra érdemi választ adni. Elutasító válasz esetén Szolgáltató köteles írásban megindokolni az elutasítás okát.
  3. A Szolgáltatóval kötött szerződésből eredő jogviták elsősorban békés úton, a felek közti megállapodással, vagy a Megrendelő, mint fogyasztó lakóhelye szerinti fogyasztóvédelmi hatóság előtt rendezhetők. Amennyiben a fenti lehetőségek nem vezetnek eredményre, felek választásuk szerint a Szolgáltató székhelye szerinti békéltető testülethez vagy a bírósághoz fordulhatnak. A lakcím szerint illetékes kereskedelmi és iparkamarák:

Baranya Megyei Békéltető Testület
Címe: 7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36.
Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.
Telefonszáma: (72) 507-154
Fax száma: (72) 507-152
Elnök: Dr. Bodnár József
E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500
Fax száma: (76) 501-538
Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna
E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület
Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775
Fax száma: (66) 324-976
Elnök: Dr. Bagdi László
E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hubmkik@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870
Fax száma: (46) 501-099
Elnök: Dr. Tulipán Péter
E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.Telefonszáma: (1) 488-2131

Fax száma: (1) 488-2186
Elnök: Dr. Baranovszky György
E-mail cím:bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Fax száma: (62) 426-149
Elnök: Dr. Horváth Károly
E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Fax száma: (22) 510-312
Elnök: Dr. Vári Kovács József
E-mail cím: fmkik@fmkik.hubekeltetes@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217
Fax száma: (96) 520-218
Elnök: Horváth László
E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Telefonszáma: (52) 500-735
Fax száma: (52) 500-720
Elnök: Dr. Hajnal Zsolt
E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület
Címe: 3300 Eger, Hadnagy utca 6. földszint
Levelezési címe: 3300 Eger, Pf. 440.
Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék
Fax száma: (36) 323-615
Elnök: Dr. Gordos Csaba
E-mail cím: bekeltetes@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.  III. emelet 305.-306. szoba
Telefonszáma: (56) 510-610
Fax száma: (56) 370-005
Elnök: Dr. Lajkóné, Dr. Vígh Judit
E-mail cím: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszáma: (34) 513-010
Fax száma: (34) 316-259
Elnök: Dr. Rozsnyói György
E-mail cím: bekeltetes@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a
Telefonszáma: (32) 520-860
Fax száma: (32) 520-862
Elnök: Dr. Pongó Erik
E-mail cím: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület
Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.
Levelezési címe: 1364 Budapest, Pf.: 81
Telefonszáma: (1)-474-7921
Fax száma: (1)-474-7921
Elnök: Dr. Csanádi Károly
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület
Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6Telefonszáma: (82) 501-000
Fax száma: (82) 501-046
Elnök: Dr. Novák Ferenc
E-mail cím: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180
Fax száma: (42) 420-180
Elnök: Görömbeiné Dr. Balmaz Katalin
E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület
Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
Telefonszáma: (74) 411-661
Fax száma: (74) 411-456
Elnök: Dr. Gáll Ferenc
E-mail cím: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület
Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Székhely: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Ügyfélfogadás: 9700 Szombathely, Rákóczi Ferenc u. 23.
Telefonszáma: (94) 312-356
Fax száma: (94) 316-936
Elnök: Dr. Kövesdi Zoltán
E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület
Címe: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1.
Telefonszáma: (88) 429-008
Fax száma: (88) 412-150
Elnök: Mitev Hrisztó
E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu

Zala Megyei Békéltető Testület
Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
Telefonszáma: (92) 550-514
Fax száma: (92) 550-525
Elnök: Dr. Molnár Sándor
E-mail cím: zmkik@zmkik.huzmbekelteto@zmkik.hu

  1. Ezen felül lehetőség van még, hogy az ODR rendszeren (Online Vitarendezési Platform) keresztül rendezze a vásárlás során kialakult esetleges problémát. A rendszer célja, hogy az OVR platformon keresztül a kereskedővel vegye fel a kapcsoltot. További információt és a rendszert az alábbi linkre kattintva találja meg a Megrendelő:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks

Az ÁSZF módosítása

  1. Szolgáltató a jelen ÁSZF-et jogosult saját döntése és belátása szerint egyoldalúan módosítani. A módosítás indoka lehet: 
    1. a Szolgáltató körülményeiben bekövetkezett lényeges változás;
    2. jogszabályváltozás;
    3. a Szolgáltató működésével, gazdasági érdekeivel, műszaki vagy technikai lehetőségeivel, gazdálkodásával, szolgáltatást befolyásoló körülményeivel kapcsolatos ok.
  2. Szolgáltató az ÁSZF-et, továbbá annak módosítását és a módosítással egységes szerkezetbe foglalt ÁSZF-et köteles a weboldalon jól látható helyen, annak nyitóoldalán, onnan közvetlenül elérhető módon, tárolható, megjeleníthető és nyomtatható módon ingyenesen közzétenni. Az ÁSZF módosítás a közzétételt követő 8. napon lép hatályba és az ÁSZF módosítás minden, módosítás hatályba lépése után kötött és azt megelőzően kötött szerződésre is alkalmazandó. Szolgáltató elektronikus úton értesíti a Megrendelőket az ÁSZF módosulásáról (email).
  3. Amennyiben a Megrendelő az ÁSZF módosítás ellen a közzétételtől, illetve az értesítéstől (amelyik későbbi) számított 8 napon belül a Szolgáltatónál írásban nem tiltakozik, azt ráutaló magatartásnak kell tekinteni, amellyel a Megrendelő a módosítást kifejezetten elfogadta. Amennyiben a Megrendelő kifejezetten tiltakozik az ÁSZF módosítás ellen és azt kifejezetten nem fogadja el, a Szolgáltató jogosult a Megrendelővel fennálló szerződését 15 napos felmondási idővel írásban felmondani.

Vegyes rendelkezések

  1. Amennyiben jelen ÁSZF valamely rendelkezése érvénytelen vagy érvénytelenné válik, úgy ez a rendelkezés az ÁSZF többi rendelkezését nem érinti.
  2. Jelen ÁFSZ-ben nem részletezett kérdésekre a Ptk. szabályai az irányadók.
  3. Jelen ÁSZF határozatlan időtartamra szól.
Scroll to Top